En trött kropp

Efter en hel dag på jobbet, kröp jag ner i den nybäddade sängen med glass och datorn. Det var det bästa jag gjort på hela dagen! Simon hade dessutom städat hela lägenheten, så jag log lite extra då jag klev innanför dörren.
Idag bestämde jag mat, det blir fil och macka. Guuud så gott säger jag! En middag behöver inte alltid vara så komplicerad. Eller hur!? Simon blev däremot tveksam. Men så länge det är gott! Till de så tänkte vi se på Sex and The City! Från i min fina lilla Sex and The City-box!
Igår så fota vi bilder till min blogg. Jag har en liten idé om hur jag vill ha min header (som jag sagt förut). Så det är tur man har en kille som är duktig på att fota och photoshopa. Så ganska snart byter jag header, och bakgrundsfärg!
(Ni får ursäkta att det blir så grötigt. Vill egentligen göra mellanslag mellan vissa rader, men eftersom att jag sitter på Macen så går det inte så bra. Den brukar inte vilja samarbeta med mig...)

Kommentarer
Postat av: Lilla flickan..

Hur mår du egentligen? Inte ett inlägg på mer än tio dagar?

2010-05-29 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0