Klänningar

Hej hopp, din lilla sn..pp ! :O
Idag har jag ont i magen. Hade det även igår, då hade jag så ont att jag hade håll.
Eftersom att söndagar är min och pappas dag (och även Karros) så var det de även idag. Han jobbar nämligen i Tärnaby och tar sig alltid tid att svänga in i stan innan han åker bort för jobb. Det blev en lunch och shopping (för pappa). Sen var vi även uppe på BarnensHus för att pappa skulle handla en ettårspresent till Ronja som fyller år på söndag.
Nu sitter jag och kollar runt efter någon klänningen som jag ska ha på mamma och Dennis bröllop i sommar. Det var tänkt att jag skulle ha min gula klänning som jag hade på balen i våras, men jag vill inte ha den längre eftersom att... eh ja, jag vill inte, haha. Dessutom så vill jag att min klänning ska likna Karros så mycket som möjligt. Hitta en supergullig som jag tror att jag ska beställa hem. Men mamma vet inte om något än, så jag väntar tills jag har pratat med henne.


Den är fin, men som sagt vill jag ha något annat.
Ska även beställa hem ett par snygga leggings. Tror det är ett par som folk antingen tycker är snygga eller fula. Men jag tycker att dom är COOL! Visar sen :)

Kommentarer
Postat av: Linis :)

Jag tycker att den är så hiiiiimla fin den klänningen! Ååååh, vackra du, jag saknar dig! <3



Jag har FAKTISKT börjat blogga lite smått igen :D

2010-06-01 @ 11:32:19
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0