OjojOJ...

Jag har så mycket att skriva om att jag inte vet vart jag ska börja! Det blir väl så när man slarvar att skriva. Det här är ju trotts allt en liten dagbok för mig.

Hmm... Ska jag skriva i punkt form för att ni lättare ska kunna läsa eller bara gegga ihop allt? Jag kanske ska blanda?
• Jag jobbar just nu heltid på ICA tills dom hittat någon som kan ta över den "rollen" som jag tog över efter en arbetskamrat som sluta fort... & lustigt? Men jag är bara glad. För detta betyder mer tid = mer pengar åt mig!:) DESSUTOM så är jag i charken nu, där jag får: sälja fisk, grilla kyckling och övrigt kött, fylla på med varor i charkdisken m.m. Allt som hör till charken vill säga. Hundra tummar upp för det här, för jag är överlycklig! Och kassan som jag är lite småless på (har ju suttit i den i två år) behöver jag inte sitta lika ofta i nu! Jag har jobbat sedan i måndags och har än så länge bara suttit där i 10min, pga av för lite personal. Åh jag vill ha det såhär tills jag slutar! För nu går dagarna så fort, och jag trivs så bra!

I morgon fyller Pappa Tomas år. Simons pappa alltså! Jag jobbar till 18 så jag får komma lite senare än alla andra, men det gör inte så mycket. It's OOOOOKEY! ÖHM... vad var det mer jag skulle säga? JO, idag torka jag näsan så jag börja blöda! Otroligt. Nästippen var alldeles torr och min näsa rinner som en flod... vilket inte alls passar ihop. Helt förståeligt att det börja blöda alltså.
• Om lite mindre än två veckor så åker jag, mamma och Ronja ner till skåne. Det blir min semester för i år. Jag hinner ju sluta innan jag åker på tågluffen, så jag kallar de frihet i stället! Och arbetslöshet kanske?
• Om två månader har jag varken jobb eller lägenhet. Vilket betyder att jag är fattig och hemlös. TÄNK OM jag skulle bli uteliggare i mitt liv? Fast nej, jag känner personligen inte att jag har problem. Jag har ju jobbat sedan jag var 14 och jag har en fin familj och inget problem med vare sig droger eller alkohol... Så hemlös känns ganska långt bort även fast jag snart inte har jobb eller boende. Det löööööser sig.

Appropå ingenting. Jag åt en ny chokladsmak ifrån Marabou idag! "Polka". Jag som älskar polka! Lycklig blev jag, ledsen blev chokladen som blev uppäten fort som fasen! Men men. Pröva !
• Sist men inte minst, middag. Ja, snart ska jag ställa mig framför spisen och laga mat tills Simon kommer hem. Det blir torsk med fransk gegga på med potatis och sås! Tokälskar denna maträtt! Och superenkel är den! Dessutom ska disken hinna bli diskad. Typ. I alla fall ihop fixad så det blir lätt för Simon att diska när han kommer hem ;) Man får inte vara dum.

Det här blev ju punktform i en röra alltihop. Det blir så för mig när jag tänker på 100 saker samtidigt som jag skriver... Men det går ju att läsa i alla fall. Och föresten, vad duktigt av dig som läste enda hit ner !

Kommentarer
Postat av: sara

vem är det som har slutat? skvaller, skvaller...älskar ;)

2010-05-14 @ 15:53:37
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0