A & S

Klockan är bara 12 och jag är nyduschad, men långt ifrån färdig för en stadstripp. Ska för en gångs skulle kolla i affärer när jag äntligen är ledig. Tro det eller ej, men det enda jag har köpt sedan jag flytta hit är ett par skor - som jag älskar! Så idag tänkte jag unna min någonting. Igår kväll när jag och Simon skulle sova så låg vi och prata innan. Det är bland det mysigaste jag vet. Jag sa ledsamt att "åh jag vill så gärna köpa någonting men tror inte jag har råd". Sötplutten säger då  " men något litet kan du ju köpa " Jag, "Snyft* Jaa en kavaj eller så..." Då börjar Simon att skratta och säger " Hmm haha ja... det är kanske inte så litet..?" Haha och nej det är det väl egentligen inte, men det beror ju vad det kostar. Även en liten sak kan vara dyr precis som en stor sak kan vara billig.
Saknar er! Ni har en stor plats i mitt hjärta,Systrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0