bebis på nytt... ?

Såå, då ligger jag på den mellersta raden i liggvagnen i tåget påväg mot Åre. Jag älskar att åka liggvagn! Så supermysigt! :-) Man har allt nära sig och man hör hur folk pratar och går utanför i korridoren. Dessutom vaggas man till sömns ;-) Det är inte illa! Mysfaktor på högsta nivå, hehe. Okej jag ska ge mig. Jag älskar det punkt slut. Nu vet ni i alla fall ;-)


I morgonbitti är jag "hemma" igen efter 1månad i huvudstaden.


Haha nyss sa en liten kille här utanför " jag vill ha ost så att jag blir dålig i magen". Oookej....? För det vill man ju ha...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Du är utmanad i min blogg! :-)



/ Susanne

2010-09-21 @ 18:48:46
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: sara

Jag avskyr liggvagnar, haha!

Ja nog har hon blivit stor alltid :) Hur går det nere i storstaden? :)

2010-09-21 @ 19:23:46
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0