En chokladbit att ha i munnen...

Men aaah bit mig! Han är fan den snyggaste brunfis jag har sett! Jaa Simon får faktiskt skylla sig själv som låter mig sitta här hemma själv... det kan faktiskt inte jag rå för!
Guds mästerverk
Som ni kanske förstår så kollade jag på Vinterviken. Jag skulle kunna tro att alla har sett den filmen. Den kom 1996, då var jag bara sex år... Kommer inte ihåg exakt vilket år, men jag tror jag var åtta när jag såg han uppträda live på Stortorget i Östersund. Han sjöng... sjunger(???) nämligen också. Det var pappa som tog med mig och min klasskompis Hanna dit. Jag vart tvungen att fundera en stund, " Tog pappa med sig mig och min kompis för att se på en svettig sexig kille då han uppträde då jag endast bara var åtta år, och när jag dessutom inte ens visste vem han var!? " Men nej så kom jag på att vi skulle se A-Teens som var det "riktiga" bandet. I alla fall så torkade han av sin svettiga kropp och kasta ut den dyngsvettiga handduk till de skrikande tjejerna i publiken. Jag blir chockad och jag fråga pappa " Men pappa fyyy så äckligt!!! Varför vill man ha hans handduk!? " Pappa skrattar och säger " Haha jaa, när du blir äldre kommer du förstå det " Jag kommer ihåg det hela såväl.
Och pappa, idag förstår jag varför ;-)

Känner ni igen den? Visste ni föresten att han är Blossoms (en av medlemmarna i Afrodite) lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0