Kan ni förstå

Idag kan man lungt säga att jag är uppe med tuppen! Med tanke på att jag börjar 11.00, kanske jag är uppe lite vääl tidigt. Men jag måste det helt enkelt. Har ett stort diskberg i köket och Simon har en kompis som ska komma och bo här i två dagar från och med ikväll. Jag kommer inte vara hemma förens vid 20.00 tiden och då är han redan här. Ni kanske undrar "Varför kan inte Simon diska!?" JA VARFÖR??? Det undrar jag också... Nej jag undrar snarare varför han inte bryr sig om så mycket. Det undrar jag. Hehe. Alltså, han tar det ganska lungt med hur det ser ut här hemma. Ganska skönt om jag också hade känt så, men hur hade det sett ut då här egentligen!? Jag säger bara det, det krävs en riktigt kvinna för att hålla ihop ett hem. ;-) I alla fall här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0