Livet i lådor

En liten rolig sak. Då jag inte skriver någonting på ett tag kollar "många" in min blogg. Men då jag väl skriver något så blir helt plötsligt ingen intresserad längre. Haha är det inte knasigt så säg?

Vad har hänt idag, i veckan eller jag vad har hänt denna månad? Denna månad har faktiskt gått otroligt fort. Har redan hunnit jobba på mitt nya jobb i en månad. Ganska sjukt tycker jag. Just nu består mitt liva av kärlek, mat och jobb. Det enda jag skulle kunna klara mig utan är det sistnämnda. Vi bor i ett kaos men klarar det ganska bra ändå. Mina kläder ligger i lådor och uppe på lådor... Vi har nämligen ingen garderob. Eller jo, men det är inga vettiga hyllor i den så, ja det får bli lite hur som helst. Men då vi känner oss rika får vi köpa en byrå och lite hyllor. Så fort det blir bättre ordning så kan jag faktiskt lägga upp lite bilder här:


Till helgen åker jag hem för att vara hemma två dagar! Alltså blir det otroligt intensiva dagar. Men så värt det♥ Ska kramas och pussas med alla :-)
Nu borde jag sova för jag ska jobba i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0