Ooops, jag tror jag behövde mig en liten tupplur från allt...

... Och nu är jag fit for fight igen. Nästan i alla fall.
Helgen hemma var så bra. Det kändes faktiskt som om jag var hemma längre än två dagar... Och det är ju bra med tanke på vad biljetterna kostade!


Jag har tänkte i flera dagar nu " Vart fasen tog sen nya headern vägen!? " Och ja hörreni jag vettefasen faktiskt. Jag vet bara att bilderna blev tagna och jag sluta blogga över två månader. Det ska bli av... hade jag tänkt i alla fall. För jag vill spy över hela min sida just nu. Den är ju något så sjukt tråkig! Aja.
Vad annars!? Jo Ronja var fortfarande lika underbar. Sååklart! Vi lekte, pussades och kramades. Hon är ju väldigt inne på det där med att bli jagad. Hon springer och jag efter.


Oobs vad händer här? Nu mera är det barnsäkrat där... ;-)
En lycklig Ronja som badar i mamma och Dennis vedtunna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0