En liten utmaning

Jag blev utmanad av att göra denna lilla lista av blackbeauties.webblogg.se.
1. Kärleken i mitt liv: Såklart Simon

2. Min favoritfärg är: Gult och brunt

3. Jag är fantastiskt glad: när jag lyckas med något svårt

4. Jag vet fortfarande inte: så mycket om flyg och hur allt runt omkring fungerar, även fast jag levt ihop med en flygnörd i över tre år... Varför? För att jag helt enkelt inte är intresserad och det gör mig inget att inte veta :-)

5. Min dröm är: inte omöjlig, jag vill bo på ett ställa som någon gång ägs av mig... :-)

6. Jag tror: inte på Gud, men jag tror på kärleken.

7. Jag kommer förmodligen aldrig: vinna på triss, hur mycket jag än försöker...



Jag utmanar:
Karoline
Sara
Carina
Lina
Daniela



Kommentarer
Postat av: sara

Vad ska du jobba med i Åre då? Kul :) Visst är det din mamma som bor där i närheten?

Jo det går bra med magen :) Jag hinner inte tänka så mycket på det men det ska bli kul när jag känner bebisen riktigt och när den kommer :) Ska på ultraljud igen den 5e och hoppas på att jag få se om det är en kille eller tjej :D Jag tror iaf att det är en till tjej :) Kram!

2010-09-22 @ 08:14:39
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: Karro

SV: Hahaha jasså tycker du att jag har blivit en karl?! Haha ;p Jo men jag skulle vilja skjuta en älg helst så skulle jag vilja kunna stycka den själv oxå, det vore sjukt häftigt! Hmmm bjuda? Menar du att jag ska bjuda min vegetariska syster på kött eller? ;)

2010-09-22 @ 12:17:31
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0