Parfymerier

Simon bara pluggar och pluggar den stackaren. Han går i skola hela dagarna och pluggar sent mot natten. Men jag stör han ganska ofta eftersom att jag blir så prat och kelsjuk. Han är så tålmodig och lyssnar alltid på mig när jag babblar om ingenting. Det är en fin kärlek.

Idag var jag en sväng på stan. Fattar inte, alla skrattar åt mig när jag säger att jag ska in till stan, folk menar på att jag booor ju i stan. Hmm det är nog en definitionsfråga...


Som jag skrev förut så skulle jag kolla på parfymer eftersom att jag hade tänkt att önska mig det i julklapp. Men jag börjar mer och mer hata att gå i butiker här. Första H&M butiken jag gick in i gick jag ut ur lika fort. Det var proppfullt. Seriöst, det har jag aldrig varit med om i en sån stor butik. Sen kunde jag inte komma på vart jag skulle kunna hitta parfymer. I know, det finns hur många affärer som helst, men vart ska man börja??? Gick in på Åhlens men det var så grym stort att jag vart alldeles snurrig. Men så gick jag ner på Sergelstorg och hitta Kicks. Tack gode Gud! Där var det litet och lätt att hitta. Dock blev jag snurrig av all parfym i stället. Haha! Men jag börja med dom jag tyckte om... och stanna där också. Tog med mig fyra prover hem. Escada och tre olika från Britney. Nu har Simon suttit och hjälpt mig om vilka ha tyckter bäst om. Det är ju trotts allt viktigt vad han tycker ;-) Han gillar escada, den som jag alltid har haft och en annan som jag själv tyckte bäst om. Toppen! Har ni någon favorit så får ni gärna tipsa mig :-)
Den här har jag haft sedan jag var 15 år. Escada- Magnetism
Är det dags att bryta sig loss eller stanna kvar!?

Kommentarer
Postat av: Linis

Hej fjärt! :) haha



Jag tycker faktiskt att du ska köpa en annan, för det är kul med nytt. Fast samtidigt tycker jag att du ska köra på den gamla också, för det är skönt att köra på ett säkert kort liksom. Men jag kan tipsa om Jennifer Lopez- DESEO , den luktar svingott!

2010-09-28 @ 00:09:19
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: sara

Miss sixty - rock muse och DKNY - Delicious night använder jag nu och en annan favorit är DKNY - Be Delicious (den gröna...) :)

2010-09-28 @ 12:01:47
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0