Min älskade familj ♥

Jag ligger här i sängen och kollar runt på internet. Läser min systers blogg och bara känner " Fan vad jag saknar dig Karro. Fan vad jag saknar dina kramar ". Först tänkte jag, ska jag skriva som jag känner just nu, att jag saknar min familj så sjukt att det gör ont i mig eller kommer jag uppfattas som en otroligt mesig människa då? Jag har trotts allt mina föräldrar och syskon 60mil härifrån. Jag kan prata med dom på telefonen, jag kan skypa och chatta. Men faktiskt så räcker inte det alla gånger. Det gör så ont i mig ändå. Min familj är verkligen mitt allt! Pappa var här i helgen, det var mysigt och jag behövde krama han lite :-) Jag är duktig på att sakna personer och hädelser. Jag är en riktig nostalgiker !
Här är en nytagen bild på min "lillflicka" tillsammans med hennes lekkompis Simon! Visste ser hon kär ut. Se bara som hon lutar sig mot honom och ler!♥


Världens bästa pappa som faktiskt älskar Ronja otroligt mycket han också! Fint ♥


Finaste mamma♥

Bästa storasystern♥


Saknar er!!!


Kommentarer
Postat av: Karro

Åhhhh vad jag saknar dig oxå bästa syster!!! Kramar!

2010-09-11 @ 10:28:33
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0