Torsdag 16 April

Jag: Meh, jag kommer alltid in på din facebook när jag ska in på min!
Simon: Jaaa, det är MIN MAC BOOK!
Jag: ja, men även på den stora datorn!
Simon: Jaaa, men det är min dator!
Jag: MEN JAG KAN JU INTE ANVÄNDA MIN DATOR HAR DU JU SAGT!!
Simon: JAA, MEN DET ÄR JU FÖR ATT DU HAR ELDAT UPP DEN! (hahaha!!!)
Jag: Haha!!

Ta det inte ordagrant, det där med att jag har eldat upp min laptop... Det var bara så att tror jag har eldat upp batteriet.....
Så nu är den ganska död i alla fall. Men som vanligt var det bara för att jag inte lyssna på Simons goda råd. Min datorsladd har nämligen smällt och jag fick en varning om att inte använda den sladden något mer eftersom att den kunde göra att mitt batteri skulle sluta och fungera. MEN otålig som jag är så lyssnar jag i alla fall inte på min lille gullegose, utan jag kör på som vanligt och allt slutar med att dator säger "Pooooff" och hela skärmen blev svart. Det första Simon säger när han kommer hem är " Men Amanda, jag sa ju inte så bara för att vara dum, utan för jag vet vad som händer" Jag kunde inge annat än skämmas och faktiskt skratta lite granna, för han lät precis som en överbeskydande liten pappa. Ganska sött faktiskt. Trotts allt :)

Sen måste jag säga att Carinas blogginlägg gjorde min dag! Känns bra en dag som denna sjuka och svaga dag som jag haft! Haha. www.carre92.blogg.se läs och njut!

 /A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0