Bråk slutar alltid med en puss

Har precis kommit hem efter att ha varit ute och försökt ta bilder till mitt tackkort från studenten. Och då tror jag ni tänker "öh klockan är förfasen snart 22.00 och det är ju kolsvart ute" och " men hallå tog inte du studenten för 2 månader sedann???" Jo, jo joooo det är sant alltihop! Det blev kolsvart bakrund, så den blev totalt jäkla osommrig och jag vet att tackkortet blir fotad ganska så långt efter studenten, men vad ska man göra när man aldrig får tummen ur röven?? Bilderna vart ändå ganska coola, men ska göra ett nytt försök i morgon. Så jag hoppas på fint väder så jag kan få till dom här korten någon gång!

Kommentarer
Postat av: Julia Andersson

hahahha, skönt att höra att jag inte är den enda som inte fått iväg tackkorten :P Jag tog massa foton förra veckan :P

2009-08-30 @ 12:15:10
Postat av: Amanda

Haha härligt, då säger jag detsamma hehe ;)

2009-08-30 @ 13:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0