CV = Check!

Åh jag är så nöjd! Idag har jag äntligen tagit tag och skrivit mitt CV, så nu kan jag äntligen börja söka lite jobb. Mitt förra CV var verkligen ett "hej jag söker ett extra jobb, jag är 12år och gillar att rita" Men det funka ju tydligen det också eftersom att jag fick jobb på Ica.
Och jo, jag jobbar kvar på ICA, men det är bara extra och det skulle vara så roligt med någonting nytt! Tyvärr blev CV:et klart typ en månad försent, för jag tänkte nämligen söka på Gina men som vanligt är jag alladeles för lat, så deras annons hann tas bort. Duktigt Amanda! Duktigt! Aja bara ta nya tag!

Det blev i alla fall denna bild till mitt CV

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sök ändå!!

Det är alltid folk som slutar eller så behöver dom extra personal=)



Ps. Känner du dig inte sugen på att cheera lite;)

2009-08-21 @ 02:28:43
URL: http://jamtlandcheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0