Det går bra nu.

Jag tror det märks att jag är sjuk, uppdaterar typ med knappt 15minuters mellanrum tror jag, haha!
Men så är det att vara rastlös och inte kunna göra så mycket, då blir datorn ens bästa vän!

Jag tror inte jag kan vänta med att beställa tills i morgon, jag gör det nog idag, snart, NU! Fast jag tycker alltid att det är tryggast att beställa från internet när Simon är hemma, för jag är så ivrig och bara trycker på en massa så det kan bli fel.
Det här är i alla fall de jag hade tänkt att beställa hem:

                         
                                         Grå cardigan för 399:-
 
                                          En söt topp för 149:-



                                        Vit topp för 199:-

                            
                             Väst som jag ska ha utanpå den vita toppen
                              för 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0