Ingen tvätt i maskin

Jag har jobbat, jobbat och sovit.
Fy fasen så trött jag varit de senaste dagarna, men förkyningen håller på att tar om så kanske därför man känner sig så seg?

Igår efter jobbet var jag och Towe iväg på rekryteringsträff uppe på polisen. Dom prata om hur poliser arbetar, deras utbildning osv. Det var såklart för dom som var intresserad av att bli polis och jag som har haft det i huvudet i några år tyckte att det var en toppen idé av Towe att ta med mig dit upp. Jag blev bara lite klokare men jag är fortfarande osäker på om jag vill bli just polis, eftersom det finns så många planer och drömmar i mitt huvud. Men polis ligger helt klart med på den listan så vi får se vad som händer några år framöver. Men jag säger bara en sak "GO POLISER"  ; )

Idag har/hade vi tvättid. Hur tror ni det funkar med en tvättid kl.07.00 för Amanda & Simon? Njaaa, inte så bra. Nu är klockan 9.50 och ingen tvätt i maskin. Det är inte så bra att vara såhär lik varandra...

Mitt på dan kommer jag, Simon, Karro, mamma, Ronja & mormor fika på Rödön, så det kanske är bäst att stoppa i den där jädrans tvätten och börja klä på sig. 15.30 är det jobb igen. Yeey.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag tillsammans som poliser, kan ju inte bli bättre;)

2009-08-28 @ 16:11:14
URL: http://johnsontowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0