Jag vill faktiskt inte

Idag var en sån dag på jobbet, att jag trodde att jag skulle svimma av panik. Man sitter där, lite trött och seg och inser att det faktiskt är 5timmar kvar innan man får gå hem. Man börjar snurra på stolen, klia sig på armarna, ögonen går i kors och svetten börjar rinna. Jag är fast i min egna kropp! Det är hemskt, det är sjukt fruktansvärt äckligt!!! Tillslut gjorde jag det enda rätta, jag tejpa för klockan på dataskärmen. Och faktiskt, det kändes lite bättre. Men bara en smula.

Vill ni veta vad det bästa med mitt jobb är? Jo, det är att komma dit och inte jobba. De ni, det är grejer de! Typ man får för sig att kissa, ja då traskar jag dit upp, eller är jag pratsugen, ja då går det lika bra att gå dit. Det är toppen att ha ett jobb! Då jag slipper jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0