Min låssas födelsedag!

Hallådär, nu var det ett jäkla bra tag sedan!
Känns som att mycket har hänt sedan sist. Varit på yran, alla tre dagar, nästan värdelöst. Hade det inte varit så att Simon hade vunnit yranbiljetter för tredagar och gett dom till mig så hade jag inte gått. Men gratis är ju gott ;)
 Tycker inte om yran längre. Eller kan det vara för att det verkligen inte är samma sak om inte Simon är med?

Sen känns det som att jag har jobbat jobbat och återigen jobbat. Den enda dagen jag var ledig förra veckan var i söndags. Men pengar är ju som härligt och Simon var ju ändå borta så varför inte passa på? :) Lönen i Augusti kommer sitta fint!

Simon kom hem i morse och som jag fick krama och pussa han. Mys mys. Sen kom även mina släktingar samt Simons för att fira mig i förskott. Så idag har alltså varit min låssas födelsedag, eftersom att jag är i Bulgarien den 11. Tårta, fika och presenter, det är en bra start på andra semester omgången för den här sommaren!

Nu ska jag snart prata med Emmy och kolla vem som ska ha med sig vad av vissa saker. Sen blir det till att packa. Det här kommer bli sååååååååååååå KUL!!!!!

Kommer upp en massa bilder snart från min och Simons semester i skåne :)


Tavlan på väggen fick jag föresten av mamma i födelsedagspresent.
Det är en klänning som jag fick av farmor och farfar när jag var ca 1år och hade på mig på ett foto som är tagen hos en fotograf. Sen är det även ett par spetsbrallor till. Så dom två tillsammans rama mamma in.
Den gör sig fin över våran soffa! Någon dag ska jag visa upp våran nya lägenhet oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0