Nytt & Fräscht!

Min dag har gått åt till denna lilla blogg, som jag hoppas att ni ser!
Gjort helt nytt, förutom headern och lita småsaker.
Detta resulterar till att det fortfarande är stökigt här hemma. Men jag är så NÖJD!!!!!!! Alltså som jag suttit nu och fixat denna jävla blogg, och som jag fått gjort om säkert 10gr, men nu är jag klar och jag känner mig såååååå himla nöjd och glad. Det är värt var enda liten dammråtta som ligger och dräler på golvet! Oyea det är det! :)

Nu kan ni även sitta och lyssna på min musik, samtidigt som ni läser, genom ipoden här på sidan.(Är en kopia av den som jag har) Är dock bara 5st låtar ännu, men jag var så ivrig på att få lägga till den i bloggen så jag hann inte vänta. Sen så hade jag musiktorka så det gjorde ju sig ändå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu blev jag lite avis, hur har du gjort för att få till ditt namn längst ner i alla inlägg, jag har velat haft så länge men inte fattat hur man gör:P

2009-08-21 @ 02:31:54
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0