Sista gången på länge.

Såhär är det, jag och måla naglar går verkligen inte ihop! Om man ska ta dom totala timmarna på hur lång tid det tar för mig att måla mina naglar skulle man kunna säga en halv dag. Jag börjar med att måla vilket inte alls går så bra = det hamnar utanför, sen så stöter jag i mot någonting så jag får lägga på ett nytt lager, sen så måste man ta en dusch eller skölja fingrarna i varmvatten för att mjukna upp nagellacket så att man kan dra loss det ifrån huden vilket tar ett tag innan man kan göra eftersom att nagellacket måste torka. Nu har jag i alla fall målat naglarna och jag har inte orkat gå in i duschen ännu. Så får se vad som händer. Detta är därför jag typ aldrig aldrig målar naglarna. Nu tar det nog ett tag tills nästa gång.

Nu ska resten av kvällen spenderas med chips, dipp och läsk för att mysa med Simon. Utan det blir det inget mys, tur att Simon tycker lika dant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0