So sick

Har nyss kommit hem efter en sväng på stan för att fika med Martina på Paus. Jag tror att friskluft och lite fika bara är bra för en sjukling som mig :) Passa även på att gå ner på apoteket för att fylla på mitt medicinskåp som jag så stolt har! Det blev KanJang, Olbas(som man stoppar i näsan) och även kosttilskott för en vegetarian som mig, men den köpte jag dock på hälsokostbutiken på Domus. Jag tror all min förkylning har med att göra att jag på mina 4,5 år som vegetarian knappt stoppat i mig kosttilskott, vilket är helt puckat  eftersom att det försämrar mitt emunförsvar. Men nu ska det bli ändringar på de! :)
                                 
                                  KanJang: 159:-
                                  Olbas Inhalator: 42:-
                                  Multivitamin för vegetarianer: 149:-

                                    
 Den här Olbas har jag kört på förut och för er som inte vet vad det är så har man den i alla fall i näsan. Den tar bort det täppta i näsan, fungerar som nässpray (fast denna är bättre tycker jag). Man får värsta lilla kicken av den! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0