Åh jag är så dålig på att komma på rubriker...

Jag måste säga att jag är en ganska rastlös person... Vet inte riktigt hur Simon står ut med mig?!
Men aja, det får han så lov att göra. Även om jag är otroligt sjuk som nu så kan jag inte riktigt sitta still, vilket kanske inte är så bra. Jag har i alla fall redan hunnit plocka ihop här hemma, men disken har jag sparat tills Simon kommer hem. Nu är jag i alla fall andfådd och känner hur det klias i halsen, not good.

I morgon har jag en del ärenden att fixa, vilket jag heller inte borde göra, men dessa är viktiga och jag får gå långsamt och klä på mig massa kläder! Det gjorde jag idag då jag tog bussen in och fika med Martina, då vira jag runt min tjocka stickade halsduk. Det kändes en aning dumt eftersom att ingen annan hade speciellt varma kläder men är man en förståndig liten flicka som mig så gör man så... När jag var liten gick jag nämligen med långklasonger även på sommaren, så det blev alltså långkalsonger året runt. Mamma försökte tvinga av mig dom på sommrarna, men hon lyckades aldrig speciellt bra.

Morgondagens planer:
* Växla tillbaka pengar på Forex
* Öppna ett till sparkonto
* Fixa mina skattepengar
* Kolla hur jag ska jobba dom kommande veckorna (eftersom att dom tydligen hade skrivit in mig på pass fast det stod att jag inte skulle ha något mer dom veckorna)
* Handla
*Beställa kläder ifrån H&M (Har inte bställt kläder från H&M sedan jag flytta in till stan vilket är kanske 4år sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0