Hur lyckas man?

Nu är kläderna beställd! Jag älskat verkligen att beställa kläder! Det blir som att fylla år, även om man vet vad som är i paketet. Men jag tror inte jag är den enda som tycker de ;)

I morgon ska Simon och hans lilla "fototeam" vara med i Tv4. Efter som att han/dom är så kallade flygnördar och fotar flygplan så har det tydligen blivit ett intressant ämne att ta upp i Tv. Senast som i onsdags var dom med i ÖP och fick vara med på första sidan samt tog upp ett heluppslag. Deras flygblogg som dom haft sedan i vintras har även också blivit ganska stor. Kanske inte för oss vanliga människor ;) Men då dom var med i ÖP i onsdags hade de strax över 900träffar på bloggen, vilket jag tycker är ganska fränt. Vem vet, kanske bli det våra nya lokalkändisar ;)


    Här är deras blogg : http://osdphoto.blogspot.com/

Det är ju bara såhär, jag måste ju faktiskt skryta om min kille när jag själv inte lyckas så bra.
Men med mina ca 10 besökare är jag ganska nöjd! :) Jag vill tacka min mamma, min pappa, min mormor, min kusin..........osv. Haha nädå, jag hoppas att det är någon fler än min familj som läser min lilla blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0