Vi är helt enkelt nattmänniskor

Vaka upp för en liten stund sedan efter att ha sovit i några timmar i mammas säng.
Har varit så sjukt trött, men får skylla mig själv som var uppe till 02.00 i natt och klev upp 06.30 för att ta tåget som gick 08.00  mot Järpen. Inte bra.

Det bästa med att komma hem är att man bara kan va, utan att känna måsten. Okej, ibland blir det lite måsten av mamma, men det brukar inte dirket vara krävande.

Funderar på om jag ska upp i skogen ( eller ja, vi är ju som ute i skogen i vilket fall, men gå ännu längre in i skogen) och plocka blåbär. För då kan jag frysa in dom och göra massor av blåbärspajer när jag vill. 

 
Hitta denna bild på mig och Simon i mammas dator som är sen i början av sommaren.
Som vi myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0