What hurts the most

Gud va less jag är på att sitta hemma själv! Simon jobbar alltid kväll och jag har fortfarande semester! Det går inte alls ihop, men det funkar. Får funka i alla fall. För att fördriva min tid har jag varit på stan och träffat mamma samt Ronja. Gick och kissa på jobbet (underbart att jobbet ligger centralt när nöden kallar!), pratade med Lisa som satt i kassan och slet som ett hungrigt djur (hehe), tvinga på Simon att köpa en tröja som han var så snygg i, och det gick bra! Nu är han mörkblå/vit randig. Duper söt! :) Träffa även Per på jobbet, och eventuellt blir det personalfest om två helger om alla kan! Det kan bli trevlans! :)

Älskar denna musikvideo. Jag hoppas era ögonen fylls med tårar, för det gjorde det för mig första gången jag såg den!
                                   
   Lyssna, kolla och njuut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0