081209

Klara julklappar
Pappa  √
Mamma √
Dennis √
Karro √
Farfar √
Mormor √
Ronja √

Inte klara julklappar
Morfar (Vet redan vad vi ska köpa)
Farmor (Vet på ett ungefär vad vi ska köpa)
Emmy (Tror jag vet vad jag ska köpa)
Tomas & Annika (Ingen aning)

Även om jag har kvar fyra julklappar så vet jag redan vad jag ska köpa så det känns skönt! Jag och Simon har bestämt att vi inte ska ge varandra någon julklapp i år, utan ska istället åka iväg och göra någonting ihop. Spa är ett av idéerna som finns. Det känns skönt, eftersom att varken jag eller Simon vet vad vi önskar oss av varandra eller vad vi ska köpa. Känns mycket roligare att åka iväg och göra något skoj ihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0