Ett nytt år, ett nytt liv?

Alltså... jag har alltid lite seperationsångest när det blir ett nytt år. Tycker inte om att byta siffror och tönta sig. Men känner jag inte så för allt egentligen? Gillar absolut nya saker, men jag är lite klen på det där med förändringar. Men i vilket fall som helst tänkte jag vara som alla andra och berätta lite vad som har hänt under mitt år. Dock dom största händelserna.
Jag blev storasyster till Ronja



Jag gick på bal


Jag tog studenten





Jag åkte utomlands, Sunny Beach



Jag & Simon åkte till Skottland


Vi var på Wallmans i Åre med jobbet


Nä nu kommer jag inte på något mer, men jag är säker på att jag glömt något suuuperviktigt. Hm. Såna känslor gillar vi inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0