Huvaligen

Nu är man hemkommen efter en julvecka uppe i Duved/Huså! Var så otroligt tungt att åka hem och lämna allihopa för jobbet. Ingen vill väl lämna alla kära för att jobba. Nej det är inte normalt. Hur mysigt som helst att vara hemma hos pappa i Duved med syster (och pappa såklart). Hade verkligen en mysig jul! Sen var vi ju även hem till mamma som vi åkte till dagen efter jul och då kom även Simon med bror upp. Åkte skoter och gosa med Ronja. Mummmma! :) Mysigat att mysa med mamma igen oxå! Alltid så mysigt att vara hemma hos båda.
Och vet ni hur jag ska börja det nya året med har jag bestämt, jo jag ska börja träna och framförallt rida! Jajamen, jag tänkte börja rida för nybörjare. Älskar att rida när jag väl gör det och om jag går på ridskola får man ju rida ofta, till skillnad från nu... Jajamen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0