Jäklar, dåligt med inlägg nu igen. Jag skyller på att jag har varit mycket upptagen. . .

Snön har kommit till lilla jämtland, och resten av Sverige! Vilket har gett mig lite liiite liiite mer julkänsla i kroppen. Men jag kan fortfarande inte fatta att det är jul i morgon. Kalle Anka (ja för jag kommer totalt bojkota Anna Anka) kommer att kännas otroligt fel att titta på i morgon. Ja för vart är alla känslor? Jag brukar ju ha några vid jul i alla fall. Jag håller tummarna för att julkänslan kommer ligga i min julstrumpa! =)

Inte så mycket har hänt sedan sist. Jobbade lite mer än vanligt förra veckan, så det är väl kanske något nytt!
När jag kom hem i måndagskväll blev jag totalt överraskad av vad Simon hade gjort till mig. Det första jag ser när jag kliver innanför dörren är en lapp som leder mig in till köket. Där inne ligger det en till lapp och ett litet paket. I paketet ligger ett litet gossedjur och sedan går jag till vårat köksbord och där ligger det ett paket med choklad och sedan en till lapp som leder mig till sängen. På sängen ligger det en stor blombukett och en jättesöt lapp med massa fina ord! I bakrunden höras min favorit julmusik som han satte på innan han åkte. Och inte nog med det, han hade diskat och städat hela lägenheten som var en enda stor svinstia innan! Och vem var inte den gladaste tjejen just då.
Just nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0