Middagsbjudning

Två dagar i rad har jag och Simon somnat med tv och alla lampor på. Så sömnen är inte helt okej. Vet inte riktigt varför det blir så. Vi kan väl inte acceptera att vi är trötta och tänker " disk och städ måste fixas, men jag är trött och jag gör det snart. Ska bara lägga mig på sängen en stund..." och poooff så sover man. Enklet va? :)

Ikväll kommer Simons pappa Tomas och hans kvinna (haha) Annika på middag. Första gången som vi bjuder dom på middag sedan vi flytta hemifrån. Och det är ca 1år och 3 månader sedan. Ganska bra lyckat måste jag säga.
Så nu ska vi åka och handla!

Kvällens middag
Marinerad kyckling
Potatisgratäng
Mangoraja
Vitlökssås
Sallad
Vitlöksbröd


Efterrätt
Chokladkaka med chokladkräm
Glass



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0