Svinvaccin

Åh nu har jag en otrolig beslutsångest! Ska jag ska jag inte? Ja, ska jag ta svinvaccinet på jobbet i morgon? Jag skrev upp mitt namn på namnlistan för att ta det, men jag är så otroligt osäker och skeptisk till alltihop. Men kommer jag inte ta det kommer jag väl att straffas bara för att jag sket i det. Just därför jag är osäker är för att det är så pass nytt... Tänk om det skulle bli som i filmen I am legend. Alla blir typ galna och hela världen går faller samman. Vem vet egentligen vad som händer om ett år, eller fem år? Är jag dum som tänker såhär? Varför finns det ingen som vet säkert och som kan garantera mig 100% att det absolut inte är farligt? Allt skulle bli så mycket lättare då!

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Jag tog det igår :) Har lite ont i armen idag, men det är det enda. <3

2009-12-10 @ 12:57:06
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: sara

Jag tog det ju tom som gravid + att jag gett felicia det så jag tror inte alls att det är farligt så länge man inte är äggallergiker!

Står så mycket skit i tidningarna om det där men enligt läkare och ssk så är mängden kvicksilver i vaccinet så liten att vi får i oss mer kvicksilver under en vecka (ungefär...) i mat osv.

2009-12-10 @ 15:49:33
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej, känns skönt att höra Sara, nu känns genasmt mkt bättre! :) Tog det nämligen idag gaaah :S Men nu är det gjort så nu kan jag inte göra något åt det, hehe. Äsch det blir nog bra :)

2009-12-10 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0