.Beslutsångest.

Alltså jag blir helt trött på mig själv! Nu har jag gått från att velat ha grön-vit-gul-svart balklänning. Jag har varit bombsäker på varje färg! Och när jag äntligen bestämde mig för att vilja ha en gulklänning så kommer jag på att jag kanske kommer se ut som en humla i en gulklänning med svarta detaljer. Min balklänning ska nämligen sys av pappas "tjej", kvinna. haha! Så jag har inte all tid i världen att fundera. Och ju mer jag funderar över färger ju mer osäker blir jag. Men jag tror jag har bestämmt mig nu.. Frågan är om jag vågar säga vilken färg jag vill ha innan jag ångrar mig. Tror aldrig jag har varit såhär velig i hela mitt liv. Jag har en fruktansvärd beslutsångest! Visst, balen är inte världens största grej, men just nu känns den som de. För hur ofta i mitt liv kommer jag att få klä upp mig i en fin balklänning!? Kanske OM jag gifter mig någon gång, OM!! 
Därför tänker jag ta vara på den kommande balkväll som om det vore den sista fina tillställning  jag får uppleva i mitt liv! Haha!

Snart ska jag iväg och jobba. Har ont i magen så jag känner verkligen inte för de. Hoppades på att det skulle bli bättre, men icke. Så nu är det tillbaka igen :(

Ser ialla fall framemot nästa helg,  för då blir det min och Simons helg, eftersom att både jag och Simon är lediga, och det var länge sen vi var de tillsammans!
Så då blir det Duved hos pappa för våran del :)

                                                                                   /Amanda


Kommentarer
Postat av: Linis

Vad söt du är Amanda! Jag själv bara väntar på att jag ska bli osäker på om jag vill ha den färgen jag valt. Hoppas jag inte ändrar mig! Jag håller ju på att sy om min nu.. eller inte jag då men, haha!



Det kommer ordna sig, du kommer vara fin i vilken färg det än blir min lilla skit :)

2009-02-23 @ 12:40:09
URL: http://liinap.blogg.se/
Postat av: Carina

MEN WOOOOOOOOW! Ett inlägg.



Jag tycker att om du ska ha en gul klänning så ska du ha brunt hår också, ungefär den färgen som du har nu. Mintgröna klänningar går också ihop med brunt och vackert hår. Vitt blir lite för bröllopsaktigt kanske, men du kan samtidigt fixa fina färgglada detaljer på den. Samma sak gäller väl för svart, fast då kanske inte åt bröllopshållet utan mer emo, MEEEEEEEEEN. Jag tycker att gult skulle göra under på dig!!



Annars kan du ju bara ta på dig ICA-kläderna and go.



PKPKPK

2009-02-23 @ 23:35:46
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0