Det är inte okej!!!

Jag är nog världens HEMSKASTE människa! Idag fyller min själsfränd-tvilling-kusin-syster, (aaaaa hon e min BÄSTIS, så de så!) 18 år och jag kom på det då jag fick ett sms då hon påminde mig om det. Hur vidrig får man lov att vara? När jag skrek och sedan gick och bråka med mig själv för hur dum i he-eela min lilla kärna till hjärna jag har fråga Simon mig varför jag hetsa upp mig så mycket över att glömma någons födelsedag. Men om man har en sån underbar kusin och bästavän som jag har, får man helt enkelt inte glömma bort en av de bästa dagarna i ens liv. För den 12 Juli 1991 kom världens dundertjej till världen och som ALDRIG får glömmas bort, och speciellt inte av mig.

Bara för att ni ska fatta vilken ångest jag har över detta, för ni lär väl tänka " öh............???  hallååå jaha.. en födelsedag yea so what? " så tänkte jag skriva om hur bra hon är. Ni som inte orkar läsa behöver inte, för egentligen är detta skrivet till Emmy för att hon fortfarande ska fatta att hon är viktig för mig och att jag är en bajsklump som någon lagt i ett dass!

VARNING FÖR EN KLYCHIG TEXT, MEN VET NI VAD DET SKITER JAG I :)

Emmy betyder mer än vad många gör för mig. Hon är en av de ärligaste personerna i min omgivning. Redan från barnsben fann vi varandras likheter i varandra. Men även olikheter, vilket jag tror har gjort oss till det perfect match! Det är med henne som jag vänt mig till om jag varit ledsen, arg eller lycklig. Hon vet allt mig, mina vänner, min familj, ja allt i mitt liv. Hon är en av de få personerna som jag ALLTID tillåter veta allt om mitt liv. Ibland vet hon mer om mig än vad jag vet. Hon känner mig utan och innan och ställer alltid upp vare sig det är natt eller dag. Trotts de 100milen som alltid varit i mellan oss finns hon alltid så nära precis när jag vill. Det finns ingen som jag kan skratta så mycket med och "känna" dens skratt så mycket, som jag gör med henne. Alla i våran släkt även släktingar som man inte alltid känner sig så mycket släkt med vet att det är hon och jag och ingen annan. Det har alltid varit Vi och när vi var små höll vi ofta varandra i händerna och gick aldrig utan den andre. Och jag ska säga er en sak, det är ganska mycket så än idag. Om man räknar bort att hålla varandras händer. Hon är den jag har mest minnen med och som jag känt längre än någon annan. Hon är inte bara viktig för mig just för att vi har känt varandra sedan vi var bebisar, hon är viktig för mig för att hon verkligen betyder någonting. Hon är en vän som ger en positiv enrgi och inte negativ, en vän jag litar på och som jag vet aldrig aldrig lämnar mig ensam kvar, vad jag än har gjort. Hon dömmer aldrig och har aldrig någonsin svikit mig. Hon är kvinnan i mitt liv och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne. Jag skulle aldrig kunna räkna bort henne ur mitt liv, för då skulle det bli ganska tomt. För hon är en av de personer och en av de viktigaste personerna som fyller mitt liv med så mycket posetivt som hon gör. Hon har ju alltid funnits i mitt liv så det skulle bara känns fel utan henne. Så lilla Emmy gumsi skrutt, GRATTIS PÅ DIN 18ÅRSDAG!


Kommentarer
Postat av: mamma

Underbar läsning som gör mig åde gad och rörd!

2009-11-02 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0