Flickan ifrån Staa

Gaaah hur kan det vara så jobbigt att blogga efter att ha haft uppehåll i flera dagar? Det är som att börja om från början, allt flyt e som borta. Då kanske ni tycker att jag är helt dum som ens skriver blogg, men då ska jag säga er en sak, det är faktiskt riktigt roligt då man väl skriver! :)

Jag har i alla fall flyttat till Lugnvik nu och jag trivs riktigt bra i den nya lägengheten..... Så länge man inte kollar ut och inser att den faktiskt ligger i Lugnvik! Men annars är det kanonfint här inne. Jag gillar verkligen cykelvägen ifrån Lugnvik och in till stan. Den är så mysig att jag skulle kunna cykla fram och tillbaka. Sen så har jag hittat ett litet badställe eftervägen som är supermysigt. Det roligaste är att det tydligen är populärt, och jag som inte ens har hört talas om stället innan. Ja det är väl såna här små saker man får lära sig leva med om man kommer ifrån lilla Staa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va kul att ni flyttat, måste komma och hälsa på snart:)

2009-07-07 @ 20:06:36
URL: http://johnsontowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0