Semester

Jag packar & jag packar...näästan. Varför är det så tråkigt att packa? Man ser alltid framemot det och när man väl ska packa så försvinner lusten på en gång. Tycker jag är lite smått synd. För annars åker man till skåne i morgon. Vi kommer sitta i en bil fem personer och eftersom att jag är en sån snäll person så ställe jag upp att sitta i mitten. För vem orkar ha en surig Simon brevid sig? Not me.

Idag så har jag jobbat, bra gjort tycker jag då. När man har ett sånt stimulerande jobb som mig sitter man i kassan på Ica mest hela dan. Mina favorit kunder är gamla gubbar & tanter. Det är bara för att dom är så snäll, och sen så tror jag dom tycker om mig. En sak som är ganska skrattretande är när folk försöker ta sig in fast vi har stängt. Som idag. Jag hade tagit pengarna i första kassan och samtidigt som jag kollar mot entrén så ser jag två killar gå in. Jag säger att vi har stängt men killen säger snabbt " Ja och jag är inne" och fortsätter gå. " jaaaha säger du de! Ja men då öppnar jag upp allt igen......DUMMER!" Nu kunde jag ju ha sagt så, men tyvärr tänkte jag bara så. I vilket fall som helst fick dom ändå inte komma in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0