Jag är en otroligt knepig person, men ganska mysig ändå :-)

Man kan faktiskt inte bli mer bloggig än vad jag är just nu. Jag sitter med mammas lilla minidator, som är huuur fin som helst! Mycket finare än min faktiskt. Men det kanske inte är så svårt.

Jag är i alla fall en väldigt knepig person. Igår ringde min chef mig för att fråga om jag ville vara med i St: Loppet. Och istället för att tacka ja på en gång vilket jag skulle ha gjort om han frågat mig för ungefär 1 vecka sedan och inte två dagar innan, så blev jag väldigt tveksam. För hallå, jag har inte tränat på MINST 2 månader. Mmm det är en lång tid ska jag säga er. Jag som varit så pepp på att vara med och springa fick säga att jag var tvungen att tänka på saken. För jag vill ju inte springa 10m och sen inse att jag måste gå restan av de 4,7 km. Så för att tänka på saken riktigt noga gick jag och min syster och träna på Gold´s i Åre. (För övrigt så ringde hon mig 07.00 i måndags morse för att se till att jag inte missa bussen in till stan och tåget in till åre. Jag och bussar/tåg är verkligen inte vänner. Frågan är om vi någonsin kommer att bli det?)

Jag sprang och sprang på det där jävla löpbandet och när jag trodde att jag hade sprungit MINST 1mil så hade jag inte ens sprungit 1km. :-O

Men även om det gick dåligt att springa så kunde jag inte släppa tanken om att få springa svettig och sexig på någon väg mot Norge. För vem vill inte de? Så jag ringde tillbaka för att säga att jag ville vara med, så var jag REDAN ersatt.... okej det tog mig 8timmar att bestämma mig så jag får väl skylla mig själv. Som vanligt. För hur sexig skulle jag egentligen varit? Röd och svettig och toootalt otränad, det är inte så jäkla upphetsande måste jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0