Dunderkurer

Innan jag gick och la mig i natt så körde jag en dunderkur som kanske skulle kunna hjälpa mig att bli frisk.
Första gjorde jag i ordning ett glas med 3st C-vittamintabletter och pressa i två stora vitlöksklyftor, efter de tog Simon fram ett litet glas med Vodka, så då svepte jag i mig de, efter de tog jag mig ett bad och sedan kröp jag ner i sängen.
Tror ni att det hjälpte?... nja känner mig lika dan som igår förutom att jag stinker snusk ur munnen, pga vitlöken. Det var inga goa rapar som kom ifrån min mun kan jag då säga. Simon ville inte ens ha någon puss... men det kanske man kan förstå.

Nu vet jag inte rikigt hur jag ska göra för att min hemska förkylning ska gå över. Har nån något ännu bättre förslag så får ni gärna säga till. Jag prövar allt!

Kommentarer
Postat av: Carina

kan du berätta varför du drack vodka?

2009-06-01 @ 12:24:24
URL: http://carre92.blogg.se/
Postat av: Carina

HAHA, såja. Ska införskaffa mig lite vodka så jag blir frisk då ;)

2009-06-01 @ 18:30:53
URL: http://carre92.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det låter bra de ;)

2009-06-01 @ 19:12:53
Postat av: martinsson

det är ju whisky du ska dricka! därför du inte blivit frisk

2009-06-02 @ 21:27:01
Postat av: Amanda

Men åh, fasen då! hahaha

2009-06-02 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0