En dag är en vacker dag

Jag har lite funderingar över vad jag ska göra med mitt hår. Funderar på att klippa av mig ganska mycket och ha som längst till slutet av halsen, och väldigt spickrakt. Eller så vill jag spara (för känner jag mig rätt så vill jag ha det långt efter en vecka igen) och istället bara klippa en sommrig lugg? Eller är det snyggt att ha håret som alternativ 1 och samtidigt ha lugg? Men alltså blää, jag blir tokig, för egentligen spelar det ingen roll, jag ångrar mig alltid efter en vecka ändå. Och det är inget ljug.

Min hårförebild är Sarah Jessica Parker, då hon spelar rollen Carrie i Sex and the City. Hon har lockigt, spikrakt, kort, långt, ja hon har allt det där. Ska hon ut på fest men har kort hår, så vips så har hon genast långt. Och det är då ingen hemlighet att det är löshår, men hur fint och naturligt är det inte då? Och JA jag vet att allt går att fixa eftersom att det bara är en serie, men vad hjälper de mig? Jag vill ändå ha det som Carrie!

En dag ska jag till New York och en dag ska jag ha lika lätt att ändra mitt hår som Carries!
En dag är en vacker dag!

Kommentarer
Postat av: emilia.

carrie är bäst!

2009-06-24 @ 21:17:20
URL: http://emiliashine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0