Vad spelar det egentligen för roll?

Simon har sin vän Petter på besök och vi har diskuterat statusen på bussar några gånger.
Enligt Petter så var våran blivande buss 2:an, som åker mot lugnvik, en skam att kliva på, just eftersom att det far till Lugnvik.
Jag håller helt med honom. Jag har komit fram till att vi kommer att byta ner oss i lägenhet och nu även buss! TOPPEN!

Vi satt även och disskutera vad som var finast att åka, vilket var 1:an & 9:an. 1:an & 9:an går båda mot frösön vilket är ett "fint" ställe att bo på. Ni vet, gräääädhyllan ;) Som Simon alltid tjatar om att vi bor på.. nästan!

I alla fall så fick jag trösta mig med att säga " jaaajaa, torvalla är ju faktiskt värre!"

Det roligaste med mig är att jag oftast alltid försvarar saker som jag egentligen heller inte tycker om. Som tex. Lugnvik. Jag tycker inte alls om Lugnvik, det är absolut inget fel med det stället, förutom att det endast finns EN dyr mack och och en liten pizzeria som ser ut att ruttna ihop i vilken sekund som helst! Och nej, det gör den nog inte men vad vet jag? I alla fall försvarar jag Lugnvik, för jag ska ju trotts allt bo där nu och när jag äntligen har börjat acceptera att jag faktiskt ska flytta dit på Onsdag ska väl ingen få mig att känna något annat! :) Go Lugnvik säger jag, hee hee....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0