Hemmafru?

Ibland är jag riktigt bra! Som idag till exempel!
Jag klev upp 7.30 UTAN väckarklocka, börja städa och dona, vika tvätt, lägga in mina inbjudningskort i kuvert, och snart blir det dags för lite strykning bla Simons skjorta som han ska ha på balen ikväll! Åh han kommer bli så snygg i sin outfit!
Jag har funderat på de, man kanske ska bli en hemmafru? Jag är ju mycket duktigare på att städa och tvätta än att plugga!

Jag väntar fortfarande på att min lillasyster, som förövrigt verkar sjukt envis.Enda sedan i söndags har jag trott att jag ska få en lillasyster och det börjar kännas en aning segt!

Nu ska jag fortsätta med mitt lilla hemmafruande så jag hinner med allt!
För Kl.13 bär det ju av till frisören för en håruppsättning! Oyea! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0