Aldrig nöjd.

Hehe förresten, vill ni veta en sak?
Jag längtar redan tills jag tar ut mitt löshår! Egentligen är det inte så roligt, eftersom att jag betalat så mkt för det.
Men jag har redan blivit less.

Posetiva:                      Negativt:
Långt hår snabbt           Obekvämt att sova
Fint                                Sår i hårbotten eftersom att det klias så mkt
Spännand                      KAN se fejkat ut
                                      Slitet (eftersom att det inte får näring)
                                      Vet inte alltid riktigt vart man ska göra av det...
                                      Dyrt
         
                                     
                                      Men blä, får man klaga så mycket som jag gör egentlgen?
Jag blir ju aldrig riktigt nöjd. Eller jo, det kan jag faktiskt bli ;) Tjihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0