Effektiv dag!

På söndag är det morsdag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till min lilla mamma.
Jag har funderat på en sak men jag får se.

Har även bokat tid för två saker idag.
Löshåret ska ut & min p-stav ska plockas bort.  Men är ett bra tag kvar dock. Men tider är fixat och klart! :) Har varit väldigt effektiv idag när det gäller mig själv, så det känns bra!

Till hösten har jag bestämt mig för att börja träna på Gold´s också. Eftersom att jag inte kommer ha kvar någon träning alls efter skolan så vill jag hålla mig i form på något vis :)

Simons mormor&morfar samt moster med familj kommer och firar mig på min studentmiddag, jag blev så glad, eftersom att jag tycker om dom så mycket! Det gjorde min dag! :)

Nu ska jag gå och göra mig te som jag köpte idag. Det ska smaka smultron och det luktar otroligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0