Dansbandskampen & Körslaget

Nu är jag hemma hos min papilappa :) Det är ju farsdag i morgon, så jag är här för att sova och sedan för att väcka upp honom med fika på säng. Tycker jag låter ganska snällt!

Vi har suttit och skiftat mellan dansbandskampen ("Whaaaaat?") och körslaget ("ooooonej") Men jo, det är sant. Brukar inte kolla på de i vanliga fall, och just därför tycker jag det är extra mysigt att göra det just här. För när man är hemma, som jag är nu, så är det mysigt att titta på program som man inte kollar på i vanliga fall men som man vet att man skulle ha gjort om man bodde hemma. Fattar ni? :)

Appropå körslaget, jag hejar på Team Ola för er som är intresserad. Inte för att han är snygg. Nej. Utanför att dom var så extremt otroligt duktiga. Därför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0