En jättearg dag!

I morse var jag jättearg! JÄTTE JÄTTE! Av såna där små anldeningar som dyker upp i ens vardag ibland. I morse var ALLT fel! Eller jag var superglad då jag vakna 08.00. Då körde jag till och med "räkost reklam dansen" Ni vet babyn som dansar ! Den körde jag för en trött Simon som inte alls var lika pigg! Hihi!

Det som gjorde mig så arg:
- Dom
ringde mig ifrån jobbet och fråga om jag kunde jobba! Missförstå mig inte, jag vill jobba, men jag hade planerat upp hela min dag och så bara förstördes den.
- Inget smör fanns hemma
- Jag hatar min internetbank
- Jag hatar vårat internet! Jag lovar den lägger ner mer än 200 gånger per dag!
- Jag skulle till tandläkaren kl.12.30 och kunde därför inte äta potatissallad eftersom att det är lök i :(
- Jag vart så arg på Simon som är så slöööö och alltid säger "sen"
- Jag vart arg på våran säng som inte har ben
- Jag vart arg på alla skator som skulle ta med sig alla fågelbollar med sig hem till sig och som jag fick springa fram och skrämma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0