tourettes syndrom

Åh fyfan det har inte varit min dag på jobbet idag. Har känt mig så fruktansvärt pissless på allt! Jag satt i kassan i totalt 5timmar idag. Det är inte bra! Man blir på dåligt humör, rastlös, får ont i kroppen och tillslut kommer PANIKEN! Paniken, du sitter där och du känner dig helt borta! Det skapar cpryck i fötter och ansikte. Ögonen börjar gå i kors när du tittar på kunderna. Man känner sig som en robot som sitter och säger "Heeeeej" "Vänd kortet mot dig" "Dra ifrån andra sidan" "Tack så mycket" "Heeeeej" "Vänd kortet mot dig" " Dra ifrån andra sidan" "Tack så mycket" typ 1000000ggr per dag. Och tillslut kommer något som liknar tourettes syndrom. Det är när man håller på och säger allt det där som man upptäcker att tourettes syndromet kommer, bara för att avbryta robotpratet och skrika "kiiiiiiss och bajs" istället för att säga det man jämt säger! Och eftersom att jag inte har tourettes syndrom så säger jag därför heller inte "kiiiiss och bajs" till kunderna utan kontrollera dom tankarna vilket gör mig väldigt trött... Puuuust*

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, gud vad jag känner igen det där och inte saknar det!

Du får berätta sen om filmen var bra!!! :)

2009-11-19 @ 12:55:48
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0