Fasen, ryck upp dig!

I morse vakna jag av att dom ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba. Visst, pengar pengar pengar, så varför inte? :) Så det blev ett pass från 8.50-16.30. Det gillar jag! Egentligen så skulle jag och Simon hämta ut våra bilder som vi tog i måndags, men det fick vi skjuta upp tills i morgon. Gaaaaah jag är så nyyyfiken så jag håller på att bli galen! Längtar tills vi ramar in den bästa bilden (om det finns någon toppen bild, men det hoppas jag på) och hänga upp den på väggen. Hoho. Blev även ett pass på fredag 11.00-16.00, ja men nu är lönen räddad säger jag bara! :)

Sara från mitt jobb kom in idag och köpte frimärken, hon hade sålt kläder på Tradera. Det är ett bra tidsfördriv och man tjänar pengar! Funderar på om jag också ska ta och sälja kläder där så man får sig en extra slant. Men jag funderar mest på att sälja två superfina klänningar,för jag använder dom aldrig! Men det kommer att göra ont. Huva. Men jag får se.

Kommentarer
Postat av: anki

Hej! läs gärna och kommentera min nya dikt i min blogg! :)

2009-10-10 @ 18:56:55
URL: http://ankiblom.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej! Ja, det är ju just det. Det är ett himla fint minne! Vart gjorde ni det, och vad kostade det? Är bilderna i färg eller får man välja mellan färg och svartvita? Haha, okej :) Om du vill så kan du ju komma förbi på träningen på torsdag och lämna grejerna :) vi tränar i C-hallen på sporthallen klockan 18-19 !

2009-10-10 @ 21:35:01
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha den! Men för 900:- är det ju ändå rätt bra om man får 5 bilder oxå =) Meen! Är ju så himla fint i svartvitt, men inte om det är blått :O Ja, annars har vi träning på tisdag klockan 19-21 oxå :) men det är på tavelbäckskolan. Vi har flyttat till en trea men bor fortfarande kvar på körfältet. Dock himla skönt med en större lägenhet, och speciellt med gästrum när typ mor och far hälsar på och så :) Ni har flyttat till lugnvik va? Hur trivs ni där? :D

2009-10-10 @ 23:07:15
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh tack! Nu kan jag oxå göra hjärtan:D

Jag ska skvallra nån dag om jag träffar dig varför du tycker hon är lik en kändis;)

2009-10-11 @ 02:23:46
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0