090930

Just nu är det klent om tider på jobbet. Jobbar endast 2dagar i veckan just nu. Jag frågar mig hela tiden hur det kommer räcka till. Innan hade jag ca 4 dagar i alla fall och nån vecka med 2 dagar. Men det verkar hålla i sig med 2 dagars jobb framöver. Tur att man har varannan helg som man jobbar i alla fall, annars skulle det inte funka.
Redan kl.8.40 satt vi i bilen för att STOR handla på ICA MAXI. Vågar man säga vad summan gick på? ;) Kan ju säga att det är tur vi är två och delar på det! Men nu är frysen och kylen full i alla fall. Finns det något bättre eller? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns lite väl långt att åka till Lugnvik för glassen men jag ska be stefan köpa nästa gång han jobbar :D



Ambitiöst att handla den där tiden ;) Visst var det en rolig affär? :D

2009-09-30 @ 21:34:16
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0