14miljoner kroner = 1,55kr var?

Alltså skäms man inte över detta? Jag skulle skämmas så otroligt mycket om jag var Victoria, ja hela kungafamiljen. För det är ju trotts allt VÅRA pengar dom gifter sig för! Pengar som vi får skatta, pengar som vi jobbar ihop och måste ge bort till bland annat dom! Det är sjukt! Och hur i hela friden kan det bli så dyrt!? 14miljoner, vart går dom till? Inte ens en vanlig rik människa gifter sig för dessa pengar! Det roliga är att bröllopet kommer inte kosta 14miljoner utan mer! Pengarna kommer även tas ifrån kungens ficka, och om det tas ifrån hans ficka så är det ju fortfarande våra skattepengar. Men okej, det skulle tydligen vara 1,55kr per person. Det kan vi väl bjuda på?. . . . .
http://www.aftonbladet.se/nyheter/victoriagiftersig/article5820986.ab

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är helt SJUKT! Aldrig i livet att jag vill vara med och betala nåt sånt. Vill dom ha ett sånt fett bröllop så får väl pappa betala. Jag skänker hellre dom där 1,55 kronorna till cancerforskning, sjukvård, skola eller något annat

2009-09-21 @ 20:06:20
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0