Smart tjej VS. Dum tjej

Min dag har liksom bara rullat på. Det blev en fika på Törners med Simon innan vi båda skulle börja jobba. Sedan blev det en sväng på stan. Nu ska jag inte jobba förens på Torsdag... Jag har nämligen insett att det inte skulle funka om jag skulle gå på den där 20% öppningen på Gina TricoTTT(carina).

Anledningar till varför jag inte borde gå:
1. Jag skulle bli skogsvild där inne (allt är ju 20%)
2. Jag skulle senare bli skogstokig när jag inte kan köpa allt som jag vill ha. Kanske inte ens ett plag (dagen före löning ni vet)
3. Jag skulle förlora ca 400kr på att inte jobba (oavsett hur mycket så är pengar pengar)
4. Jag skulle framstå som "den dumma tjejen" på jobbet. Ja för vem byter bort ett pass för att gå på en öppning av en butik? (JAG)

Anledningar till varför jag borde gå:
1. Varför skulle jag inte?
2. Jag kanske skulle kunna få med mig i ett snyggt plagg som jag bara skulle vara sååå nöjd över att ha köpt så billigt (ja jag hoppas på att det är billigt).
3. Jag skulle ångra om jag inte gick dit.

Om man är en smart tjej så skulle man välja alternativ ett. Men eftersom att jag är en halvdum tjej så skulle alternativ två vara ett möjligt alternativ. Så, vad tycker ni att jag ska göra? Nu är det bara att kommentera, för det är ni jävligt dåliga på. Min mamma kommenterar mer än vad ni gör ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

20% är inte mkt... Jobba, få mer pengar och shoppa sen;)

2009-09-22 @ 00:48:21
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobba tycker jag :) Säger jag som jobbar där så jävla ofta ;) Dessutom trodde jag att dom öppnade den 25e??

2009-09-22 @ 10:19:41
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0